Meest gestelde vragen
Wie is Airport Car Service?
Airport Car Service is een online dienstverlener voor auto-afgifte nabij Luchthaven Eindhoven Airport tbv Carservice diensten.
Wat zijn de openingstijden?
De autoservice voor auto-afgifte is beschikbaar gedurende de reguliere openingstijden van de luchthaven.
Staat mijn auto veilig geparkeerd bij het afgifte punt voor Airport Car Service?
De parkeerterreinen waar Airport Car Service gebruik van maakt zijn afgesloten parkeerterreinen.
Waar wordt mijn auto geserviced?
Alle auto’s worden geserviced en vervolgens geparkeerd op afgesloten terreinen in de buurt van Eindhoven Airport.
Hoe kan ik een Airport Car Service reserveren?
U kunt eenvoudig een auto-afgifteplaats reserveren via onze website. Na voltooide betaling ontvangt u de reserveringsbevestiging per e-mail. Hierin vindt u alle essentiële informatie, inclusief het adres van de afgifte-locatie en het contactnummer. Zorg ervoor dat u een afdruk van uw reservering meeneemt, zodat u altijd toegang hebt tot het adres en telefoonnummer.
Waar staat mijn auto klaar na de Airport Car Service diensten?
Ja, bij terugkomst staat uw auto weer op hetzelfde afgiftepunt als waar u hem afgegeven hebt.
Waarom wordt de kilometerstand genoteerd?
Hiermee heeft u de garantie dat uw auto tijdens uw afwezigheid niet ongelimiteerd gebruikt wordt.
Word ik op de luchthaven afgezet?
Nee, simpelweg omdat wandelen veel sneller gaat en de Luchthaven Eindhoven Airport zich op 100 meter loopafstand bevindt van het afgiftetepunt.
Waarom is het zo goedkoop om mijn auto te laten wassen?
Doordat een groot gedeelte van onze klanten (80%), gebruik maakt van deze service, hebben wij goede afspraken kunnen maken. En daar profiteert u weer van!
Hoe kan ik betalen?
U kunt online betalen via de volgende betaalsystemen: IDeal, Visa, Mastercard, SOFORT Banking en Mistercash.
Hoe kan ik annuleren?
U kunt de Airport Car Service tot 1 uur voor gereserveerde afgiftetijd annuleren. Annuleren kan uitsluitend per e-mail via info@acs4u.nl. Wanneer u later annuleert, of niet komt opdagen (no show), kun je geen beroep doen op restitutie van het bedrag.
Krijg ik mijn geld terug als ik annuleer?
Wanneer u de boeking tot 1 uur voor aanvang van afgifte annuleert, brengen wij 25% van het totaalbedrag in rekening. 75% van het reserveringsbedrag wordt teruggestort op uw rekening. Dit geldt alleen als u schriftelijk (per e-mail) annuleert. Wanneer u later annuleert, of niet komt opdagen (no show), kun je geen beroep doen op restitutie van het bedrag.
Ik weet mijn tijden nog niet, kan ik al wel reserveren?
Ja, dat kan. Wij adviseren dan om hele dagen te reserveren van 05.00 uur tot 23.55 uur.
Staat uw vraag hier niet tussen?